2011. január 22., szombat

Contest - Pályázat / Deadline 2011.01.31.


ezt az illusztrációt tegnap kitaláltam, ma reggel megrajzoltam, tűfilccel átúztam, aquarellel kifestettem, és utána bepaszpartúztam.
Színeiben próbáltam a tavaszi erdőt megjeleníteni, remélem sikerrel. Az állatok között ugyan található egy lúd, ami nálunk annyira nem elterjedt állatfaj, de remélem, ez nem okoz nagy kivetnivalót az elbírálásnál, végül is nem volt feltétel.
Hétfőn megy a postára, úgyhogy határidőn belül vagyok. Mááárrr megint, és végre. :)
Kezdek rászokni a pályázat ízére. Eddig is csináltam anyagokat pályázatokra, de sosem mertem elküldeni..
Bár ez az előző pályázat, hogy nem kerültem bele az 5 nyertesbe, azért elszomorít kicsit, mert nagy reményeim voltak, ami kicsi alapot adhattak volna a stúdiómhoz.
Sebaj, nem adom fel! Majd legközelebb, egy másik sikerül :)

Görbe tükörben a vad és a vadász
Az Országos Magyar Vadászati Védegylet és a Nimród Vadász újság "Görbe tükörben a vad és a vadász" címmel humoros rajzpályázatot hirdet. Leadási határidő: 2011. január 31.
A pályázók egyedülálló alkotásaik elkészítéséhez az alábbi témakörökből választhatnak:

- a vadászható vadfajok életmódjából kiragadott mozzanat humoros feldolgozása;
- a vadgazdálkodási és vadászati tevékenység adott szituációinak humoros feldolgozása, akár a vadászható vad, akár a vadász, vagy esetleg mindkettő köré felépítve;
- görbe tükör a vadászokról - mind a vadász, mind a civil életük egy-egy mozzanatának humoros megörökítésével.

Az igényesen kidolgozott pályaműveket keménypapírra felkasírozva, A4-es méretben, keret nélkül kérjük beküldeni.

A jeligés pályázat beadási határideje 2011. január 31.

Beküldési cím: OMVV, 1027 Budapest, Medve u. 34-40.

A műveket szakértői zsűri fogja elbírálni. Az első 3 helyezett díjazásban részesül, a legjobb 20 alkotás kiállításon lesz látható. Az eredményhirdetésre 2011. március 17-én, a FeHoVa kiállítás ünnepélyes megnyitóján kerül sor.

Információ: Török Henrik, e-mail: omvv@vadaszativedegylet.hu, tel.: 06-30/239-4913
http://www.vadaszat.net/

Nincsenek megjegyzések: