2011. január 21., péntek

Pályázat / Contest

Ma (2010.12.14) leadtam az anyagomat a "Marie Claire az újrakezdésért - Kampány a nőkért 2010" ösztöndíj bruttó 500.000.- forintos díjazású pályázatra.
Mivel minden kiírt kritériumnak megfeleltem, ezért döntöttem az indulásról. A leadási határidő elött egy nappal (mert be voltam tojjjva) személyesen vittem el a Sanoma központjába, és mivel nem tudom mikor lesz pontosan a döntés, ezért nagyon izgulok. Kérekszépen egy kis drukkolást. Köszönöm. Azt hiszem van esélyem, de ezt most lekopogom.
Jó lenne végre kis pozitívum, így év végére, egy "ilyen" 2010 után..........
EREDMÉNY:
...nyertem egy karkötőt. Vagyis inkább kaptam. A részvételért, bár inkább nyerni szerettem volna. (Ki nem így lett volna a helyemben.)
Azt írták, majd' ezren jelentkeztek, és nehéz dolguk volt.. Azért kíváncsi leszek kik lettek a nyertesek :) Ha a tavalyit nézem, akkor azért voltak "érdekes" nyertesek.

Nincsenek megjegyzések: