2013. február 19., kedd

Back Again - Újra itt

Kissebb kimaradás után újra itt vagyok, ha hiányoztam. Ha nem akkor eddig szerencséd volt.. De már nincs :) Sajnos/szerencsére de sok a munka.
De hogy miért hagytram abba a blogolást?... Kicsit ráúntam magamra, de ennek vége, újult erőt szereztem jobb híján Jodától, mert máshonnan nem jöhetett. :)
Úgyhogy most szépen feltöltögetem az elmaradásokat, jó mazsolázást.


Ez két variációja egy nagyon letisztult szórólapra mágyó megrendelőtől. Az volt az egyik kérés: lgyenek szép en elrendezett üres terek, letisztult, egyszerű formák, és minál semlegesebb, tejszerű színekkel. Szerencsére már az első verziót elfogadták. A bliszterezéssel volt kisebb gondom, mert viszonylag nagynak tűnik a szórólap méretéhez, de végülis azt hiszem sikerült szépen elrendeznem a környezetét.

Egy korábbi verzió:
 A választott szórólap:

Nincsenek megjegyzések: