2011. június 25., szombat

Cookie Cook Book - Sütis szakácskönyv

This is my third Moleskine, what I bought about 1 years ago, and I protected it from everything :). And for a long time I didn't now what for I have to use it. I had a lot of idea, but I don't want to use this for basic graphics, or scathes, just for something, what make me happy, because this is quite expensive, and very elegant. And the idea for this is born: Cookies Cook Book :)
I don't paint too much in it, because I collect the GOOD recipes to be in this collection. Now there is 3 in it, and when I find a new good cookie, I will upload the second two graphic

Elővettem a 3. moleskine könyvemet amit eddig féltve dédelgettem, hogy a legjobb ötletet kéne benne végigvinni, már csak borsos ára miatt se pazaroljam el valami skicclelgetésre, egyéb nem célzott firkálgatásra. Aztán megszületett az ötlet. Szakácskönyv. Non plusz ultra, csak sütikkel. Ami azért érdekes, mert sütikben finnyás vagyok. Nem vagyok értük annyira oda, bár aki ismer, az tudja ez annyira nem látszik rajtam. Jobban szeretem a sajtokat. Mint gombóc Artúr... a kereket, a lukasat, a sósat, a folyósat, a penészeset, a büdöset, a fűszerezettet, a ... mindet na. De sajtot rajzolni folyamatosan, az annyira nem vicces. Úgyhogy süti. Mert az szép, és vidám, és színes. Így el is készült első két gyüjtésemből létrejött elsö oldal. A többi majd ahogy a gyütjés halad, úgy folyamatosan érkezik. Szóval a NAGY SÜTI KÖNYV, ami vicces, mert tulajdonképpen pici, de nem is ez a lényeg. Csak azok lesznek benne, amit én is tényleg szeretek. Bár a Marczhipán Tibi miatt került bele a könyvbe :)

Nincsenek megjegyzések: