2011. február 1., kedd

Pályázzatok! Pályázatok. Pályázgatok...

Rákaptam az ízére. Eddig sosem mertem indulni, mert "jaj mi lesz ha nem nyerek" biztos összeomlik a világ. Úgy nézem ezt sikeresen kinőttem, és letisztáztam magamban bizonyos dolgokat. Ez után azt kell, hogy mondjam tetszik.
Jó izgulni, hogy mi lesz a végeredmény. Jó rendszerezni, hogy mit hol találok meg. Jó kutakodni, hogy mik az új lehetőségek. Jó új alkotásokat készíteni. Jó elküldeni és várni és várni és várni. Egyszerűen jó érzés na.
Ha meg mégis nyerek valamit hát nem csodálatos? :))
Most végülis valami márkásabb karkötőt fogok kapni a Maire Claire pályázatra amit már ugyan írtam is, de most már vidámabban látom. Eleinte nem örültem neki. De most... Még ugyan nem kaptam meg, de remélem hamarosan eljuttatják hozzám :) Már várom :D Majd belinkelem a fotóját :)

Másrészről ma nagyon sok új pályázatot kerestem a neten, és el is terveztem minimum kettőn indulni is fogok közülük. Részleteket majd úgyis röviden elmesélem :)

Nincsenek megjegyzések: