2011. február 26., szombat

Ajándék papírmetszet / Papercut Gift


Úgy döntöttem, egyik barátnőm szülinapjára adok egy egyedi (papírmetszet technikával készült) könyvjelzőt, amit le fogok hőfóliázni, így egyedi látványt fog nyújtani más könyvjelzőkhöz képest. Izgalmas látvány lesz, ahogy majd át lehet látni rajta. Azért hogy az apró szálak ne sérüljenek, hőfóliával lelaminálom az egészet, így adok neki egy fényt/mélységet, és azzal hogy a belső íven csak az éleket feketítettem be utólag, kicsit olya hatása lett élőben, mintha fából készült volna. Sajnos úgy néz ki, a teljesen kész verziót lehet nem tudom megmutatni, mert ott fogom lefóliázni, ahol átadom. De remélem így fotóm is átadja azt az érzést, amit szerettem volna vele elérni.
Egyébként megindult a fantáziám, és gyártottam még egy metszetet, az egyik nőfigurámmal. Remélem tetszik, mert most elégedett vagyok velük :)
egyelőre még kicsit sutának tűnhet, de kéretik elnézni.. mégiscsak ez az első példány :)
...denemazutolsóóó

Nincsenek megjegyzések: