2011. január 23., vasárnap

Rókakoma

Na... az előző bejegyzéshez képest ha az fogadalom lett volna, máris megszegtem volna, mivel máris alkottam egy illusztrciót.
A könyvelőmnek. Mivel számszakilag tökéletesen rendben tartja, és egyelőre nem fogadott el pénzt a munkájáért, amit én valamivel meg szeretnék háláni neki. Egyrészt vettem neki egy Anton Berg dán csokitáblát, amit kb 2 éve mondott hogy mennyire szereti, és igen ritka, úgyhogy vettem neki egyet, így szerintem ez meg fogja hatni, és kap egy aprócska festményt, amit most készítettem. Az a róka ami a vadászpályázat festményben található kicsit megihletett, pláne hogy a lányzó, és barátja is imádják az állatokat, úgyhogy azt gondolom kedvelni fogják, pláne, hogy igyekeztem még tartani magam kicsit a színvilágukhoz is .
Remélem beválik, és örülni fog neki :)

Nincsenek megjegyzések: