2011. február 24., csütörtök

Pályázat - Contest / Philip Morris Design


2011.02.26.
Nemnyert. Annyit sikerült bevonzanom, hogy féldruszám, Kocsis Olga lett az első helyezett.
Gratulálok neki innen is.
Egyben, mostmár felrakom a két designt, amivel indultam.
Csak azért sajnálom, mert kicsialmám már nagyon odavan :S Jó lett volna lecserélni, csak meg ne hallja :)
Mondjuk annak örülök, hogy a díjátadóra Dórival mentünk, mert ő is indult... Pár peszi lecsúszott... De ha "meghallják" innen a szervezők..: diákoknak máskor ne design kajával készüljenek... Vagy ha igen, írják ki, hogy mi micsoda.. Ez így gáz volt..
Minden esetre jó volt a rendezvény, mert össze is rakták a dobozainkat :) Jó volt hogy nem csak a terítékrajzot láttuk :)


2011.01.28.
Ma megkaptam az invitáló email levelet a díjátadó ünnepségre. Ez egyelőre még nem ok az örömködésre, mert ettől még egyáltalán nem biztos hogy nyertem. De azért elmegyek, hátha. Sose lehet tudni. Minden esetre bízakodom, jól jönne a nyeremények közül bármelyik, de úúúúgy tudnék örülni, ha az első 3 helyezett között lehetnék :) Úgyhogy nem így lesz, mert bizakodom...

2011.01.15.
Tegnap szinte az egész napot a Philip Morris design pályázat elkészítésével töltöttem, estére el is készült mind a két leadható anyag.
Mivel, két Apple laptopot és egy Ipad-et meg sok fényképezőgépet nyerni, nagy volt a késztetés mivel a laptopom már csak a lélek hajtja, de annyira imádom, olyan hűséges.. azt hiszem haláláig szolgálni fog engem... :)
Momentán mindegyik jól jönne a stúdióhoz, pótolandó az tavaly tönkrement felszereléseimet... :)
A határidő holnap éjfélkor jár le a leadáshoz, így még időben vagyok, bár már 2x is meghosszabbították úgyhogy lehet, hogy ismét kitolják, "3 az igazság, plusz a ráadás" alapon :)))HA már lefutott a pályázat, lehet hogy feltöltöm a kész anyagot, de ehhez még el kell olvasnom a szabályzatot, hogy megtehetem-e.
...kéretik drukkooolniii. Köszönöm.

Nincsenek megjegyzések: