2011. január 31., hétfő

Contest - Pályázat

2011.02.16.
Mára kiderült ezen nem indulni LEHET, haem indulni KELL.
Iskolai feladattá vált, és 3 különböző anyaggal kell készülni a következő óráig, ami 1 hét mától.
Úgyhogy nekiesek, mint tóótt azzannyának.
...eddig miért nem kezdtem el.. Ma már mutathatam volna kész anyagot rá :) ..nademindegy.

2011.01.31.este :)
letöltöttem minden anyagot.
Úgy döntöttem indulok ezen. Is.

2011.01.31.reggel :)
Az Országos Mentőszolgálat arculati elemeinek megújítása érdekében pályázatot ír ki a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Kommunikációs és Művészeti Karának hallgatói számára. A pályázat részletes leírását, és a pályázat mellékleteit az alábbi útvonalon éritek el:
Dokumentumok / Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola / Kommunikációs és Művészeti Kar / PÁLYÁZATOK / MENTŐSZOLGÁLAT ARCULATTERVEZÉS - PÁLYÁZATI ANYAGOK

1 megjegyzés:

Радомир Эра írta...

Ha pénzügyi problémái voltak, akkor ideje mosolyogni. Csak akkor kell felvennie a kapcsolatot Benjamin úrral, ha felveszi a hitelt és az Önnek megfelelő fizetési határidőt, és három munkanapon belül megkapja kölcsönét. Most hatodik alkalommal részesültem 700 ezer dolláros kölcsönben, 180 hónapos időszakra azzal a lehetőséggel, hogy a lejárat előtt fizetem. Benjamin úr segített nekem a kölcsönben. Vegye fel a kapcsolatot vele, és látni fogja, hogy őszinte ember, jó szívvel. E-mail címe: lfdsloans@outlook.com, és a WhatApp telefonszáma: + 1-989-394- 3740